De laatste lootjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Creemers - WaarBenJij.nu De laatste lootjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Creemers - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Januari 2018 | Nederland, Nederland

De laatste 2 weken zijn van start gegaan en er is nog zoveel te doen. Maar ondanks al deze stress heb ik ontzettend veel zin in mijn reis naar Nicaragua. Het voelt nog steeds surrealistisch en ik heb nog niet het idee dat ik na deze twee weken daadwerkelijk in Nicaragua zit.
We gaan het zien en ik ben ontzettend benieuwd hoe ik me ga voelen vanaf het moment dat mijn voeten Nicaraguaanse bodem raken.

  • 10 Januari 2018 - 15:12

    Kees-Jan:

    Gelukt! :-)
    Veel success bij alle voorbereidingen.
    Kees-Jan

  • 10 Januari 2018 - 15:23

    Hetty Van Nieuwamerongen:

    He Laura,
    Leuk hoor. Een goede tijd gewenst.
    Hetty

  • 10 Januari 2018 - 18:15

    Simom:

    Wordt een tijd om te herinneren.


  • 10 Januari 2018 - 19:56

    Helga :

    Succes met de laatste loodjes, Laura
    Geniet ook van je voorbereidingen

  • 10 Januari 2018 - 21:45

    Papa:

    Heel veel succes met de voorbereidingen.
    We zijn trots op je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Nov. 2017
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 6276

Voorgaande reizen:

23 Januari 2018 - 23 Mei 2018

Mijn reis naar midden-amerika

Landen bezocht: