Vlog 5 - Reisverslag uit Estelí, Nicaragua van Laura Creemers - WaarBenJij.nu Vlog 5 - Reisverslag uit Estelí, Nicaragua van Laura Creemers - WaarBenJij.nu

Vlog 5

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Maart 2018 | Nicaragua, Estelí

valentijnsdag, estelí en internationale vrouwendag. Hopelijk houd youtube van mijn muziek en wordt deze video er niet vanaf gegooid.
enjoy
https://youtu.be/_I7i0b8X5rg

  • 17 Maart 2018 - 12:41

    Helga Kolen:

    Laura,
    Wat leuk om jou bezig te zien in de klas. Zo krijg ik ook een indruk van de school. In Nepal zijn de lokalen veel kleiner en het aantal leerlingen groter. Dat had ik bij jou ook zo verwacht. Ziet er ook schoon uit.
    Wat een vriendelijke mensen ontmoet jij daar.
    Je ziet ook veel van de omgeving en ik zie dat je daar ook van geniet.
    Natuurlijk wil ik het verhaal van de zwarte jezus horen. Voor mij helemaal nieuw.
    Wat goed dat zij zoveel aandacht aan de rechten/omgang van vrouwen besteden. Het onderwijs kan hier een grote rol spelen en dat doen ze daar ook.
    Ik verheug me nu al op je volgende blog.



  • 17 Maart 2018 - 20:06

    Jac & Bea:

    Hoi Laura,


    Weej vinge ut ontzettend leuk um dien belaefenisse in Nicaragua via dien vlogs te volge.
    Sjoën det ze diene dreij haes gevônge en met leuke en fijne minse um dich haer diene tiëd dao um kriegs.
    Geweldig det ze auch de waereld kens verkenne dao op 1 PK. Vuul suc6 met alles wat ze dao beej draags aan de ontwikkeling van de minse dao en vuul plezeer met de kennis dae ze dao zelf kens vergare en de laeves-ervaringe die ze dao zelf op duis.

    Dieke knuffel en kus van diene paetoom Jac en de paetvriendin Bea.

  • 19 Maart 2018 - 12:46

    Marion (mam):

    Ook ik vind het helemaal geweldig om jou bezig te zien in de klas; we hadden het natuurlijk via de Skype al gehoord dat je die presentaties had. Spannend....en wat goed dat je je in zo'n korte tijd al zo goed redt in het Spaans. Ook erg leuk om te zien dat m.n. die groep 12 jou zo in hun midden heeft opgenomen en dat je met hun de dag van de vriendschap hebt gevierd.
    Oh....wat had ik je graag vergezeld bij dat paardrijden; zonder jou heb ik hier nog niet gereden (diepe schaamte)...maar dat komt wel. Lijkt me enorm indrukwekkend om in die natuur paard te rijden.
    Ook ik ben erg benieuwd naar het verhaal van de zwarte Jezus....echt nooit van gehoord.

    Lieve Laura.....het is goed om te zien hoe je je daar hebt aangepast en dat je zoveel erg lieve mensen om je heen hebt. Vooral Idalia, je hospita; ze is als een moeder voor je. Ik ben heel dankbaar dat die mensen er voor je zien. Zo te zien gaat het je goed en dat betekent dat het ons ook goed gaat.
    We kijken weer reikhalzend uit naar je volgende Vlog; we zitten dan ongeveer op de helft van jouw avontuur. tot gauw. Dieke knoevel van os allemaol.xxx

  • 22 Maart 2018 - 15:03

    Kees-Jan:

    Hallo Laura,
    Wat leuk om ineens Nijmegen te zien in Nicaragua! Wat vonden de lln van je presentatie/les over Nijmegen en Nederland? Mooi dat er computers en beamers zijn. Het lijkt sowieso een rijke school, maar ik had begrepen dat de lln arm zijn. Klopt dat?
    Veel plezier en geniet!
    Kees-Jan

  • 27 Maart 2018 - 16:00

    Marij Reitsma:

    Hoi Laura,
    Was gisteren met mam in de sauna en uiteraard hebben we over jou gesproken (je oren zullen wel getoeterd hebben haha). Ze vertelde over deze site en je blogs. Ik zou het leuk vinden om deze samen met ome Ton ook te kunnen kezen dus ik heb me met mijn mail adres aangemeld.
    We hebben we af en toe ge-apped maar om het via deze site veel uitgebreider te kunnen lezen zou helemaal top zijn.
    Dikke kus van tante Marij en ome Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Nov. 2017
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 6269

Voorgaande reizen:

23 Januari 2018 - 23 Mei 2018

Mijn reis naar midden-amerika

Landen bezocht: