Vlog 6 - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Laura Creemers - WaarBenJij.nu Vlog 6 - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Laura Creemers - WaarBenJij.nu

Vlog 6

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 April 2018 | Nicaragua, Managua

Sorry dat het zo lang heeft moeten duren. Het was een zeer frustrerende upload. Gelukkig was mijn reis dat niet. Geniet van de vlog, ik had veel plezier in het bewerken.

• 14 April 2018 - 09:42

Marion (mam):

Supergaaf allemaal! Inderdaad om jaloers op te worden! Heel leuk om te zien dat je zoveel verschillende contacten legt! Simon zal jaloers worden op die fietser; misschien samen een fietsvakantie daar?? Mooie slow motion acties in het water! Top! En ondertussen ook nog je schoolse activiteiten uitbreiden: een volledig eigen les in het Spaans. Wauw!!! We zijn erg trots op jou.
    Bovendien heb je ook nog een katje gered in Nicaragua. Jammer dat je Vaiana weer moet gaan missen maar je heb het prima opgelost met een goed thuis voor haar te zoeken.
    We weten dat deze vlog je veel tijd heeft gekost door de slechte Wifi-verbinding maar uiteindelijk is het in de Nicaraguaanse Starbucks gelukt! Tja....er zijn vervelendere plekken om te zitten:)
    Op naar de volgende vlog. Die zal wel rond de tijd komen als Simon naar Nicaragua komt? En dan begin het aftellen. Veel liefs van ons allemaal!

• 14 April 2018 - 19:56

Hetty:

Gelukt Laura. Ik ben jaloers; natuurlijk op al jouw avonturen, maar ook op het feit dat je een les in het Spaans kunt geven. Super.
    Goed te zien dat je geniet.
    Groet,
    Hetty

• 14 April 2018 - 20:53

Jan Hein Hoftijzer:

Reeds 2 maanden en drie weken in Managua.
    Voor mij ook een feest van herkenning van al de plaatsen die je bezoekt. je doet het goed en van Charlotte hoor ik dat jij je uitstekend aanpast aan de situatie daar. Ook fijn dat je daar goed overweg kunt met het personeel en nieuwe mensen ontmoet.
    Chapeau Laura.

groet,
    jan Hein

• 15 April 2018 - 11:23

Helga Kolen:

Wat fijn dat jij ons je een beetje mee laat beleven. Natuurlijk ben ik ook een beetje jaloers op je. Zoveel nieuwe ervaringen opdoen en andere mensen leren kennen, maar vooral gun ik het jou. Wat goed om een hele les in het Spaans te geven. Je doet het super goed.
    Groetjes,
    Helga