De eerste dagen - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Laura Creemers - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Laura Creemers - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Januari 2018 | Nicaragua, Managua

Beelden zeggen meer dan woorden. Ik wil jullie graag meenemen op mijn reis naar Nicaragua, en dan wel de eerste dagen. Enjoy!
https://youtu.be/T9SX-Qtdf_M

  • 29 Januari 2018 - 12:15

    Kees-Jan:

    Hallo Laura,
    Erg leuke film: ik weet nu helemaal waar je woont en stage gaat lopen. En heimwee hoort erbij zoals je weet, je bent er vroeg bij. Voordeel: dan ben je er ook sneller weer vanaf!
    Ga eerst maar echt 'landen' dan zien we snel een nieuw filmpjhe van je.
    Groetjes aan Bart en Janka!
    Kees-Janj

  • 31 Januari 2018 - 10:03

    Helga Kolen:

    Hallo laura,
    Wat een mooi filmpje.
    Na dit filmpje heb ik een beter idee waar je werkt. Lijkt mij een prachtige omgeving om te verblijven.
    Heimwee hoort er bij, al is het zeker niet leuk.
    Succes met het vervolg en vergeet vooral niet te genieten
    Helga

Tags: Nicaragua

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Nov. 2017
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 6242

Voorgaande reizen:

23 Januari 2018 - 23 Mei 2018

Mijn reis naar midden-amerika

Landen bezocht: